АГУЛЬНАЯ ХАРАКТАРЫСТЫКА ЎСТАНОВЫ
Год увядзення ў эксплуатацыю: 1972 г.
Праектная напаўняльнасць: 944 вучняў
Фактычная напаўняльнасць: 1074 вучняў
Юрыдычны адрас установы: 246029, г. Гомель, вул. Бр. Лізюковых, 16
Тэлефоны:
дырэктар: 23-13-17;
прыёмная: 23-13-17;
намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце (старэйшая школа): 26-48-65;
намеснік дырэктара па вучэбна-метадычнай рабоце: 26-48-65;
намеснік дырэктара па вучэбнай рабоце (пачатковая школа): 26-49-04;
намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце: 26-59-84;
намеснік дырэктара па адміністрацыйна-гаспадарчай рабоце: 26-52-45.
Матэрыяльна – тэхнічная база:
Колькасць кабінетаў – 45,
з іх: пачатковая школа:
13 – вучэбныя;
1 – спальні;
старэйшы блок:
кабінет фізікі – 1;
кабінет хіміі – 1;
кабінет інфарматыкі –2;
кабінет біялогіі – 1;
майстэрні: абслугоўваючай працы – 1;
слясарная – 1;
сталярная – 1.
Спартыўная зала – 1
Кабінет СППС –1
Актавая зала – 1
Бібліятэка – 1
Музеі: Мемарыяльны музей братоў Лізюковых;
этнаграфічны “Беларуская хата”.
Рэжым работы ўстановы – двузменны (3, 4, 6, 7 класы - другая змена),
для 1 - 11 класаў - 6-ці дзённы вучэбны тыдзень.
Плошча памяшканняў гімназіі – 6 861 м². На аднаго вучня прыходзіцца 13,73 м² плошчы, што адпавядае сацыяльным стандартам (8 м²).
У гімназіі маецца неабходная колькасць вучэбных кабінетаў і лабараторый, майстэрняў, фізкультурна-спартыўных збудаванняў. Урокі фізічнай культуры і здароўя, пазакласныя спартыўна-масавыя мерапрыемствы праводзяцца ў спартыўнай зале, на гімназічным стадыёне (плошча – 2 664 м²).
Спартыўная зала знаходзіцца на 2-ім паверсе. Забяспечанасць спартыўнымі пласкаснымі збудаваннямі складае 5,5 м² на аднаго вучня пры нарматыве 1,62 м², збудаваннямі спартыўнага прызначэння 1,3 м² на аднаго вучня пры нарматыве 0,5 м².
Харчаванне вучняў арганізавана ў гімназічнай сталоўцы, абедзенная зала разлічана на 220 пасадачных месцаў. Харчуецца 100 % вучняў. Вучні, якія наведваюць групу падоўжанага дня, харчуюцца два разы на дзень. Меню снеданняў, абедаў дастаткова разнастайнае і насычанае.
У гімназіі маецца бібліятэка, якая забяспечвае вучняў і настаўнікаў навуковай, вучэбнай, мастацкай літаратурай, перыядычнымі выданнямі.
Асноўныя кірункі работы:
- Працягваць работу па павышэнні якасці адукацыі.
- Аптымізаваць і ўдасканальваць сістэму арганізацыі самаадукацыі настаўнікаў. Арганізаваць работу Школы ўдасканальвання педагагічнага майстэрства.
- Укараняць сістэмныя формы работы з адоранымі вучнямі па падрыхтоўцы да выніковага ўдзелу ў алімпіядах, творчых і даследчых конкурсах.
- Удасканальваць сістэму метадычнай работы, накіраваную на павышэнне якасці арганізацыі і правядзення ўрокаў, пазакласных мерапрыемстваў.
- Працягваць работу па прапагандзе, распаўсюджванні перадавога педагагічнага вопыту на ўзроўні вобласці і рэспублікі, наладжваць сістэму работы па прапагандзе вопыту на сайце гімназіі і праз перыядычны друк.
- Удасканальваць работу па адпрацоўцы навыкаў тэсціравання вучняў з мэтай падрыхтоўкі да цэнтралізаванага тэсціравання. Забяспечваць якасную падрыхтоўку вучняў гімназіі да выніковай атэстацыі, паступлення ў вышэйшыя навучальныя ўстановы.
- Удасканальваць работу педагагічнага калектыву па стварэнні сістэмы эфектыўнага прафесійнага самавызначэння старшакласнікаў.
- Арганізоўваць педагагічную падтрымку сем’яў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы.
- Працягваць дзейнасць па аднаўленні вучэбна-метадычных комплексаў вучэбных кабінетаў.
- Удасканальваць псіхолага-педагагічную сістэму суправаджэння адораных вучняў, рэалізоўваць індывідуальныя маршруты іх падрыхтоўкі да алімпіяды.
- Працягваць работу па пашырэнні адзінай адукацыйнай прасторы гімназіі. актывізаваць работу настаўнікаў па ўдасканальванні медыятэкі гімназіі.
- Працягваць работу па
-фарміраванні свядомасці і самастойнасці гімназістаў праз дзейнасць органаў дзіцячага самакіравання, актывізацыю работы першасных арганізацый БРПА і БРСМ, Савета гімназістаў, далучэнне да іх работы новых членаў.
-стварэнні сістэмы першасных органаў дзіцячага самакіравання ў класных калектывах, павышэнне іх ролі ў сістэме арганізацыйна-выхаваўчай работы.
-актывізацыі выніковасці дзейнасці ўсіх гурткоў і секцый.
-сістэматызацыі і практычнай арыентацыі дзейнасці СППС.