У 2021-2025 гадах гімназія рэалізуе рэспубліканскі інавацыйны праект "Укараненне мадэлі самаадукацыі вучняў у кампетэнтнасна-арыентаваным адукацыйным асяроддзі на аснове метадаў стратэгіі фарсайта"
Мэта праекту: фарміраванне і развіццё асобы вучня як суб'екта сваёй адукацыйнай дзейнасці, гатовай да бесперапыннай самаадукацыі, прагназавання адукацыйнай і прафесійнай будучыні ў кантэксце парадыгмы бесперапыннай адукацыі праз авалоданне метадамі фарсайта як стратэгіі ва ўзбагачаным кампетэнтнасна-арыентаваным адукацыйным асяроддзі
Інавацыйная каманда
Прозвішча, імя, імя па бацьку |
Пасада |
Тэмы педагагічных даследванняў |
||
Раманоўская Галіна Маратаўна |
Намеснік дырэктара па вучэбна-метадычнай рабоце, настаўнік геаграфіі вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі |
Выкарыстанне метаду аналізу стратэгіі фарсайта як фактара забеспячэння прынцыпу дэмакратызацыі і гуманізацыі ў арганізацыі адукацыйнага працэсу ва ўстанове адукацыі | ||
Мураль Алена Сяргееўна |
Настаўнік рускай мовы і літаратуры І кваліфікацыйнай катэгорыі |
Выкарыстанне метаду "дарожных карт" як спосабу развіцця чытацкіх кампетэнцый на ўроках рускай мовы на II ступені агульнай сярэдняй адукацыі | ||
Буян Таццяна Мікалаеўна |
Настаўнік матэматыкі вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі |
Развіццё пазнавальнай цікавасці на ўроках матэматыкі на II ступені агульнай сярэдняй адукацыі праз выкарыстанне метаду "мазгавога штурму" стратэгіі фарсайта | ||
Буднікава Галіна Валер'еўна |
Настаўнік замежнай мовы І кваліфікацыйнай катэгорыі |
Выкарыстанне фокус-груп для актыўнага ўключэння вучняў у працэсе камунікацыі на розных этапах урока англійскай мовы ў 5 класе | ||
Вярбіцкая Вольга Міхайлаўна |
Настаўнік гісторыі і грамадазнаўства,вышэйшая катэгорыя |
Выкарыстанне метаду "дарожных карт" стратэгіі фарсайта на ўроках гісторыі Беларусі ў 6-9 класах для павышэння ўзроўню пазнавальнай актыўнасці і самастойнасці вучняў | ||
Дасько Таццяна Віктараўна |
Педагог-псіхолаг вышэйшай кваліфікацыйнай катэгорыі |
Псіхолага-педагагічнае супрваджэнне | ||
Карцель Вольга Мікалаеўна |
Настаўнік англійскай мовы ІІ кваліфікацыйнай катэгорыі |
Фарміраванне і ўдасканаленне іншамоўнай камунікатыўнай кампетэнцыі на ўроках англійскай мовы праз выкарыстанне метаду "SWOT-аналіз" стратэгіі фарсайта | ||
Селіванаў Аляксей Юр'евіч | Настаўнік англійскай мовы І кваліфікацыйнай катэгорыі | Ролевая гульня як інтэрактыўны метад навучання і сродак фарміравання ключавых кампетэнцый навучэнцаў |
Дакументацыя інавацыйнага праекта:
Каляндарны план работы рэалізацыі інавацыйнага праекта на 2024/2025 навучальны год
Каляндарны план работы рэалізацыі інавацыйнага праекта на 2023/2024 навучальны год
Каляндарны план работы рэалізацыі інавацыйнага праекта на 2022/2023 навучальны год
Каляндарны план работы рэалізацыі інавацыйнага праекта на 2021/2022 навучальны год
Даведка аб прамежкавых выніках 2023/2024
Даведка аб прамежкавых выніках 2022/2023
Даведка аб прамежкавых выніках 2021/2022
Справаздачы аб праведзеных мерапрыемствах у рамках рэалізацыі інавацыйнага праекта
З матэрыяламі, рапрацаванымі ўдзельнікамі інавацыйнай дзейнасці Вы можаце азнаёміцца ў нашай метадычнай скарбонцы.
В 2024-2027 годах гимназия реализует республиканский инновационный проект «Реализация модели формирования культуры здорового образа жизни, социально безопасного и ответственного поведения обучающихся в современном образовательном пространстве».
Цель проекта: формирование культуры здорового образа жизни, социально безопасного и ответственного поведения обучающихся в современном образовательном пространстве.
Инновационная команда
Фамилия, имя, отчество |
Должность |
Темы педагогических исследований |
|
Казаченко Елена Алексеевна |
Заместитель директора по учебной работе | Формирование навыков ЗОЖ посредством воспитания культуры питания. | |
|
Олесюк Людмила Васильевна |
Учитель начальных классов |
«Двигательная активность как фактор укрепления здоровья младших школьников» |
Бобович Наталья Владимировна |
Учитель начальных классов |
«Психологическое здоровье младших школьников как фактор успеха в обучении» |
|
|
Богорко Екатерина Александровна |
Учитель начальных классов |
«Динамические перемены как средство профилактики утомления и переутомления учащихся начальной школы» |
Гинер Татьяна Геннадьевна |
Учитель начальных классов |
«Полезные и вредные продукты». «Мы едим для того - чтобы жить!» |
|
Мишко Марина Михайловна |
Воспитатель |
«Формирование культуры здорового питания у детей младшего школьного возраста» |
|
Шераш Галина Леонидовна |
Учитель начальных классов |
"Пальчиковая разминка как способ формирования сенсомоторных навыков, отдыха и оздоровления учащихся I ступени общего среднего образования" |
|
Причесная Татьяна Владимировна |
Учитель начальных классов |
«Шагаем в страну здорового образа жизни» |
|
|
Ященко Алина Владимировна |
Учитель начальных классов |
«Наши зубы-наше здоровье |
Календарный план работы по реализации инновационного проекта на 2024/2025 учебный год